"Vi skiter i vad du har för kläder och frisyr"

Hej

Detta är mitt först inlägg (spännande) :). Jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord. Jag har även tänkt att göra video inlägg. Min blogg heter unknown så jag kommer att vara unknown(okänd). Tanken är att jag ska skriva om allt, dock inte , hur gammal jag är och inte lägga upp bilder på mig "än" .Man vet aldrig kanske om några månader visar jag er vem jag är .

Bloggen är lite som ture talent , "Vi skiter i vad du har för kläder och frisyr. Det enda vi bryr oss om är din röst."Bloggen är rösten för mig och därmed väljer jag inte lägga upp bilder på mig.

Skriver mer sen , måste åka i väg nu .

 

Jag hoppas att ni  får super bra helg och var rädda om er!!!!


Kram


Kommentarer
Anonym

Hej



vad spännande

2011-09-18 @ 12:04:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Me

RSS 2.0